Purchase data coördinator

Oirschot
Full-time
40 Uren per week

Werk jij graag met data en wil je in een modern en innovatief bedrijf een sleutelrol spelen in het optimaliseren van onze inkoop- en supply chain?

Solliciteren

Werken bij Beijer Ref Support in Oirschot– werken in een moderne en innovatieve omgeving waar techniek en teamgevoel samenkomen.

Ons splinternieuwe pand is voorzien van alle gemakken, zoals een inhouse sportschool, ergonomische werkplekken en een modern warehouse. We bieden een informele en collegiale werksfeer waarin je je snel thuis voelt.

Waarom werken bij Beijer Ref Support?

Regelmatig organiseren we gezellige borrels, is er elk kwartaal een stoelmasseur aanwezig en zorgen we dagelijks voor vers fruit. Daarnaast investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling met interne opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Bij Beijer Ref Support draait het om samenwerking, innovatie en plezier in je werk.

Klinkt goed?

Bekijk onze vacature van Purchase data coördinator! Of neem gewoon even contact op – we maken graag kennis met je!

 

Als Purchase Data Coördinator speel jij een belangrijke rol en optimaliseer je de inkoop- en supply chain van onze Benelux-organisatie. Je zorgt dat data klopt, voorraden optimaal ingericht zijn en collega’s kunnen vertrouwen op goed ingerichte systemen. Met jouw nauwkeurigheid, analyses en verbetervoorstellen help je de organisatie elke dag een stukje beter te worden.

Je werkt in het hart van onze Purchase-afdeling, die verantwoordelijk is voor de inkoop van technische handelsgoederen, koelgassen en aanverwante artikelen. Je schakelt met verschillende entiteiten, leveranciers én interne afdelingen. Een veelzijdige rol dus!

 

Taken en verantwoordelijkheden

 

Voorraadbeheer

  • Analyseren van aanwezige voorraden en signaleren van afwijkingen.
  • Beoordelen van voorraadaanvragen vanuit verschillende entiteiten.
  • Doen van voorstellen om de samenstelling en hoogte van voorraden te optimaliseren.
  • Beheren van parameters in Slim4 en bijdragen aan het verminderen van incourante voorraad.

Informatie & Analyse

  • Verstrekken van duidelijke en tijdige informatie aan collega’s en gebruikers.
  • Oplossen van vragen of problemen bij bestelprocessen.
  • Genereren van periodieke en ad-hoc rapportages.
  • Analyseren van inkoop- en verkoopdata en identificeren van trends en kansen.

Procesoptimalisatie

  • Signaleren van verbeterpunten in inkoop- en supply chainprocessen.
  • Uitwerken van verbetervoorstellen en deze afstemmen met collega’s binnen én buiten de afdeling.
  • Implementeren van goedgekeurde verbeteringen en opvolgen van resultaten.

ERP & Databeheer

  • Bewaken van datakwaliteit en zorgen voor correct systeemgebruik.
  • Actualiseren van werkinstructies en procedures en kennis delen met gebruikers.
  • Het monitoren van leveranciers- en artikelgegevens, inclusief inkoop- en kostprijzen.
  • Signaleren van afwijkingen en zorgen voor tijdige correcties.

Beheer leveranciers- en artikelgegevens

  • Beheren, actualiseren en controleren van taken en parameters in het systeem.
  • Contoleren van overzichten
  • Doorzetten van correcties aan interne afdelingen en toezien op opvolging daarvan.

 

Wat breng je mee?

  • Bij voorkeur een afgeronde HBO of MBO-opleiding, bijvoorbeeld in supply chain, logistiek, bedrijfskunde of data-analyse.
  • Analytisch inzicht, nauwkeurigheid en een proactieve instelling.
  • Affiniteit met ERP-systemen (AX2012, Slim4) en databeheer.
  • Goede communicatieve vaardigheden en je vindt het leuk om processen te verbeteren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging?

 

Wil je werken in een moderne, collegiale omgeving met impact op onze inkoop- en supply chain processen? Dan leren we je graag kennen!

 

 

Trefwoorden: inkoper, voorraadbeheer
Terug naar overzicht Solliciteren
Vragen? WhatsApp!